SaldeoSMART w skrócie to program to odczytywania faktur i wyciągów bankowych.
A teraz w szczególe:
Nowoczesna aplikacja online, która analizuje skanowane dokumenty Firmy (faktury sprzedażowe i kosztowe) oraz pobiera z nich potrzebne do księgowania informacje (daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta, numer konta bankowego).
Dzięki temu, odczytane faktury można zaimportować bezpośrednio do Państwa programu księgowego, bez konieczności ich ręcznego przepisywania.
SaldeoSMART pozwala na znaczną oszczędność czasu i redukcję kosztów (nawet o 50%) związanych z wprowadzaniem dokumentów do programu księgowego.
Dzięki SaldeoSMART:
- ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet o 50%),
- oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programów,
- wszystkie dokumenty Firmy będą dostępne w formie elektronicznej 24h/dobę,
- zwiększysz efektywność pracy pracowników,
- obsłużysz więcej firm w tym samym czasie,
- wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.
3 kroki do wygody i oszczędności w Twojej Firmie
Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART
Dodajesz do aplikacji plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego lub skanujesz faktury otrzymane w wersji papierowej.
Nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.
SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z dokumentu:
- dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego),
- numer faktury,
- daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności),
- kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.
Weryfikacja i kategoryzacja wyników
Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych.
Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.
Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.
Import dokumentów do programu księgowego
Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy.
Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny.
Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.
Elektroniczne archiwum dokumentów dostępne 24h/dobę 7 dni w tygodniu
Archiwum tworzy się dla Ciebie automatycznie.
Już nie trzeba przeszukiwać segregatorów, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, aby błyskawicznie odnaleźć potrzebny dokument.
Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.
Korzyści SaldeoSMART
Wzrost wydajności dzięki równoległej pracy
Podczas gdy SaldeoSMART pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik może zajmować się innymi zadaniami, np. obsługą klienta, przygotowaniem deklaracji. W ten sposób jednocześnie wykonywane są dwie czynności, co bez pomocy programu nie byłoby możliwe.
Przyspieszenie i usprawnienie procesu wprowadzania faktur kosztowych
program pozwala na wprowadzenie do programu księgowego większej ilości dokumentów w krótszym czasie
Oszczędność czasu
Praca na skanach pozwala uniknąć konieczności sięgania po dokumenty papierowe i sprawdzania czy wprowadzone dane zgadzają się z wersją papierową.
Redukcja kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów
Korzystanie z systemu automatycznego odczytywania dokumentów przyspiesza pracę księgowego. Pozwala to na obniżenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów, co w skali roku daje duże oszczędności.
Uporządkowane archiwum dokumentów
Firma, biuro rachunkowe oraz jego Klienci zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Dzięki temu odnajdywanie potrzebnych informacji jest znacznie szybsze. Dodatkowo Klienci biura nie muszą dzwonić do niego za każdym razem, gdy potrzebują jakiejś informacji z przekazanego do biura dokumentu księgowego.
Jak poprawnie skanować dokumenty?
Poprawne wykonanie skanu ma duży wpływ na skuteczność rozpoznania danych.
Przeczytaj poniższe wskazówki, aby dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę przy pracy z SaldeoSMART.
Ułożenie tekstu
Dokument należy zeskanować zgodnie z orientacją tekstu (od góry do dołu). Nie powinien być do góry nogami, ani krzywo.
Kontrast tekstu
Im większy kontrast między tekstem na fakturze, a tłem, tym lepsza skuteczność rozpoznania. Dlatego należy ustawić na skanerze maksymalny kontrast.
Ustawienia skanera
Zalecane ustawienia skanowania:
- rozdzielczość 300dpi,
- skanowanie w kolorze,
- opcjonalne ustawienia (jeśli skaner je posiada): jasny oryginał, maksymalne zaciemnienie, pełny kolor, usuwanie tła standardowe, maksymalna ostrość.
Integracje z programami księgowymi
Każde wdrożenie SaldeoSMART traktujemy indywidualnie i dostosowujemy aplikację do tego programu, na którym pracuje dane biuro rachunkowe lub firma.
W ten sposób każdy może korzystać z systemu SaldeoSMART i przyspieszyć proces wprowadzania faktur. Wykonane integracje:
- Comarch ERP Optima
- ERP XL (CDN XL)
- Sage Symfonia
- enova
- Microsoft Dynamics NAV
- Reset R2Księga, R2FK
- Insert Rachmistrz, Rewizor
- TaxPro
- Streamsoft Ala
- Fakt
- Mała Księgowość Rzeczpospolitej
- Grafsoft Buchalter
- KP Control
- Super Księga Podatkowa (SKP)
- dGCS
- INFOR System
- WaproFaKiR, KaPeR
- RAKS SQL
- KSP Logotech
- Varico
- Soft Ekspert
- Comarch Klasyka
Na mechanizm integracji składają się faktury sprzedażowe i/lub kosztowe. W zależności od programu integracja może obejmować jedno lub oba typy dokumentów.
Obsługujemy programy księgowe, które mają możliwość importu danych.
Jeśli Twojego programu nie ma na naszej liście, a spełnia powyższy wymóg, to na Twoje potrzeby przygotujemy odpowiednią integrację.